Yritysyhteistyö

PEP on Pohjois-Espoon oma jalkapallojoukkue, jossa on yli 400 harrastajaa. Seuran pääpaino on juniorijalkapallossa ja PEP on erinomainen media tavoittaa ostovoimaiset, pohjoisespoolaiset perheet. Seuran jäsenistä 52% asuu Espoon Niipperissä ja 32% Espoon kalajärvellä.

Kaupallinen yhteistyö PEP:n kanssa auttaa sinua kertomaan veistisi lapsiperheille positiivisessa ympäristössä. Jalkapallo on useille nuorista vapaa-ajan kohokohta ja sen yhteydessä tapahtuva viestintä otetaan vastaan positiivisessa tunnelmassa. Jalkapallo on suurten tunteiden herättäjä ja siihen liittyvä materiaali säästetään usein muistoesineenä vuosia, oli kyse sitten diplomista, turnausjulkaisusta tai peliasusta.

PEP on matalan kynnyksen joukkue, jonka toimintaa ohjaavat tervehenkiset arvot. Pelaajien vanhemmat antavat arvoa seuran yhteistyökumppaneille, jotka tukevat heidän oman lapsensa harrastusta.

Pohjois-Espoo

Pohjois-Espoo on perheiden suosima, pientalopainotteinen asuinalue, jonka asukkaat ovat keskimäärin työssäkäyviä ja ostovoimaisia. Lapsien osuus Niipperin ja Kalajärven asukkaista on 25,8% ja alueen työttömyysprosentti on 8,9%.

02920 (Niipperi)

Asukkaiden keskimääräinen vuodessa käytettävissä oleva rahatulo 55 604€ (sija 33).

Talouden keskikoko 2,9 hlö

02970 (Kalajärvi)

Asukkaiden keskimääräinen vuodessa käytettävissä oleva rahatulo 52 873€ (sija 54).

Talouden keskikoko 2,6 hlö

Koko Suomi

Asukkaiden keskimääräinen vuodessa käytettävissä oleva rahatulo 31 590€.

Talouden keskikoko: 2,0 hlö

Tilastokeskus, 2015 rahatulot / 2016 perhekoot

Mainosmahdollisuuksia

PEP tarjoaa yrityksille erilaisia ja -hintaisia markkinointipaketteja, joiden avulla yritys saa hyvän paikallisen näkyvyyden alueen urheilullisiin perheisiin ja sidosryhmiin. Samalla annatte arvokkaan tukenne lasten ja nuorten liikuntaelämyksille.

Vaihtoehtoja ovat esimerkiksi:

  • näkyvyys www.pep.fi-sivustolla (etusivulla tai joukkuesivuilla) ja Facebookissa
  • näkyvyys koko jäsenistölle suunnatuissa jäsenkirjeissä 6 krt/vuosi tai kausijulkaisuissa
  • näkyvyys peliasuissa tai muissa seuratekstiileissä tai Metsämaan kentällä

Katso tarkempia tietoja oheisesta esitteestä. 

PEP Markkinointi 2017